Atrodi neticamu Bodyrub Atsauksmes un masāžas saraksti TAGAD! Kā pieredzējis masāžas terapeits jūs zināt, cik grūti var būt, lai atkārtoti izvērstu savu klientu apgrūtinājumu, kad daudzi patērētāji pieliek stingrākus pakalpojumus un samazina pakalpojumus, kurus viņi mēdz uzskatīt par neobligātiem. Diemžēl neviens vēl nav izstrādājis analītikas programmu, lai sniegtu skaidrus skaitliskus datus, kas kvantitatīvi noteiktu ieguvumus veselībai un cenu ietaupījumus, ko var panākt, izmantojot Nuru masāžas terapijas programmu. Tātad, kā masāžas terapeits var piesaistīt vairāk klientu? Apskatiet mūsu masāžas mārketinga padomu sarakstu, lai iegūtu labāko veidu, kā sākt! Masāžas mārketinga padomi:
1) Izsūtiet pastkartes. WhethJa jūs piedāvājat mobilo masāžu vai klienti ierodas pie jums, tuvums ir galvenais. Ja klients var apmeklēt relaksējošu masāžu, braucot mājās no darba, tas ir ideāli. Finieris uz mājām meliorātu. Kurš vēlas uzreiz pēc relaksējošas masāžas atgriezties straujajā stundu satiksmē? Mērķa rajoni consolnorādiet savu tirdzniecības vietu ar ievada pastkartēm, kas piedāvā nelietotu klientu atlaidi. USPS ir lieliska vietne, kurā varat nosūtīt lielapjoma sūtījumus uz noteiktiem rajoniem un pat pārskatīt šo apgabalu demogrāfiskos datus.
2) Sarīkojiet atvērto durvju dienu. Nav svarīgi, kasethJa esat iesācējs apkārtnē vai vienkārši vēlaties satikt dažus jaunus klientus, atvērto durvju diena ir piemērota jebkurā laikā, kad vēlaties to rīkot. Izveidojiet aviatriksu un ievietojiet to kopienas ziņojumu dēļos, bibliotēkās, medicīnas iestādēs, fitnesa koncentrātā un izsmalcinātos dzīvokļu kompleksos. Noteikti klausieties to arī vietējās tiešsaistes pārtraukšanas vietnēs. Iepazīstieties ar bezmaksas ēdieniem un dzērieniem, kā arī pieaiciniet dažus masāžas studentus, lai sniegtu masāžas krēslos. Piedāvāt bezmaksas masāža sesijas kā caurbraukšanas balvas.
3) Sāciet lojalitātes balvu programmu. Klientu lojalitātes atlīdzības programma ir liels attālums, lai klienti atgrieztos, taču tā ir arī renovētu klientu piesaiste. Iegādājoties masāžas terapeitu, cilvēki vēlas zināt, ka laika gaitā viņi var saņemt atlaides un bezmaksas piedāvājumus, tāpēc noteikti norādiet savu atlīdzības programmu visās reklāmās.
4) Piedāvājiet komplektu piedāvājumus. Šis ir bezjēdzīgs. Kad klienti var saņemt cenu samazinājumu, maksājot par pakalpojumu komplektu līdz front, visi uzvar. Viņi saņem atlaidi, un jūs saņemat līdzekļus savā bankas kontā. Apsveriet iespēju apvienoties ar spa vai salonu tajā pašā rajonā, lai piedāvātu relaksējošu veselības klubu vai pat tikai abpusējas atlaides.
5) Pieņemiet tikšanās tiešsaistē. Atbrīvojieties no tālruņa pienākumiem, izmantojot tiešsaistes pasūtījumu pakalpojumu. Klienti novērtēs ērtības, ko sniedz enerģiski plānošana bodyrubs pie jums negaidot atzvanīšanu, un tiešsaistes iecelšanas pabalsts nostiprinās jūsu sapinušo klātbūtni.
6) Publicējiet emuāru. Regulāri publicējiet līgumu par masāžas terapijas ieguvumiem veselībai, jaunākajiem sasniegumiem homeopātiskajā medicīnā, uztura ieteikumiem, asistenta pielietojumu un/vai jebko, kas saistīts ar jūsu biznesu. Regulāra emuāra publicēšana, kas veltīta veselībai un labsajūtai un masāžas terapijai, palīdzēs uzlabot jūsu vietnes vietējās meklēšanas rezultātus un atrast jūs kā atbildes trūkumu.

7) Atrodiet savu nišu. Nebaidieties specializēties un pēc tam izmantojiet šo specialitāti, sadarbojoties ar saprāta aprūpes speciālistiem, lai iegūtu klientus. Nav nepieciešams konkurēt ar iztēles dienas spa, kas piedāvā relaksējošas masāžas, ja jūs varat paveikt visu iespējamo, strādājot ar sporta traumām, grūtniecēm, fibromialģijas pacientiem, geriatriskajiem pacientiem vai citiem specifiskiem klientiem.
8) Pārejiet uz mobilo tālruni. Daudziem klientiem vissliktākā masāžas daļa ir beigas, kad nākas ģērbties un spiest mājās. Līdz ar to uzmundrinošie glāstīšanas pakalpojumi plaukst, īpaši noslogotos lielpilsētu rajonos. Mobilajam masāžas uzņēmumam ir maz pieskaitāmu izdevumu, un tas var darboties, izmantojot virtuālu kurpju virteni. Mobilās masāžas iekārtas var uzstādīt arī biznesa konferencēs, sporta pasākumos, veselības gadatirgos un daudzās citās labi apmeklētām sapulcēm.
9) Dodieties uz uzņēmumu. Contrīkojieties ar jebkādām vietējām korporācijām vai apjomīgiem uzņēmumiem tuvumā un iznīciniet korporatīvo atlaidi. Dodieties cauri personāla nodaļai un piedāvājiet savu labumu kā ielu, lai uzlabotu viņu veselību un pabalstu paketi.
10) Izmantojiet sociālos medijus. Izmantojiet daudzus sociālo mediju rīkus, lai tiešsaistē sazinātos ar klientiem. Aptauj savus labākos klientus, lai uzzinātu, ar kādām vietnēm viņi ir pilni un adapt up profesionālas lapas šajās vietnēs. Piedāvājiet viņiem atlaidi nākamajam birojam, ja viņiem patīk vai seko jūsu pēdējam. Publicējiet saites uz informatīviem rakstiem un emuāriem par veselību un labsajūtu, kā arī atjauninājumus par jauniem pakalpojumiem vai atlaidēm, ko piedāvājat. Atcerieties, ka nepietiek tikai ar lapu; jums tas jāsaglabā svaigs un interesants.
11) E-pasta un SMS mārketings. Apkopojiet klientu e-pasta adreses un tālruņu numurus un veiciet tos, lai nosūtītu paziņojumus par īpašām atlaidēm un pieejamību. SMS īsziņas ir īpaši noderīgs līdzeklis, lai aizpildītu lēnas vietas, kur jums nav paredzētas tikšanās. Jūs varat uzreiz paziņot saviem klientiem, ka jums ir atvērts laiks ar noteiktu atlaidi. Jūsu klienti sajutīsies neparasti, jo būs pieejami šajā ekskluzīvajā satiksmē, un jūs varēsiet aizpildīt visas nepilnības savā grafikā.
Šīs ir tikai dažas noderīgas idejas, ko pievienot savam vispārējam mārketinga projektam. Starp savienošanu un mārketingu tiešsaistē, izmantojot e-pastu, īsziņas, kā arī tīklu veidošanu ar vietējiem uzņēmumiem, ir pieejamas daudzas iespējas, lai paplašinātu masāžas terapijas klientu loku. Galvenais ir zināt un saprast savu vietējo tēvutron demogrāfisko un izvēlieties methods, kas tos vislabāk izstieps. Jūs zināt, kā reklamēt savu mīcīšanas terapijas biznesu. Ko tagad? Esiet drosmīgi ar viņiem sazināties!
Lejupielādējiet mūsu bezmaksas vadītāju, lai redzētu mūsu TOP padomus saziņai ar klientiem tiešsaistē un pa tālruni! E-pasts IEGŪT CEĻVEDU Saistītie rakstiKā atcelt Yelp reklāmas — tas, kas jums jāzina kā uzņēmuma īpašniekam 2022. gadā Kad domājat par Yelp, jūs droši vien domājat par vietni, kas palīdz attiecībām atrast vietējos uzņēmumus un demonstrē lietotāju ģenerētu aptauju.
Jūs, iespējams, nezināt, ka ir arī Yelp reklāmas — un, ja jums patīk lielākā daļa… Google zināšanu paneļa verifikācija — kā to pieprasīt, lai palielinātu uzņēmējdarbību Vai esat kādreiz pievērsis uzmanību šiem lodziņiem Google meklētājprogrammas rezultātu slēpņa labajā pusē lapa (SERP)? Tie parāda informāciju, kas norāda uz konkrētu uzņēmumu, personu, produktu vai pakalpojumu.
Tas ir tas, kas…Kā iegūt Google atsauksmju uzlīmi savam uzņēmumam 2022. gadā. Google atsauksmju uzlīme ir pieņemams un efektīvs veids, kā mazie uzņēmumi var palielināt klientu lojalitāti, ļaujot klientiem licencēt atsauksmes. Whethvai jūs esat santehniķis, elektriķis vai pat…